niedziela, 12 lutego 2012

LAKIERY

Witajcie !!!

5 dni temu wybrałam się na internetową podróż po świecie AVON!
Zamówiłam sobie z tego powodu 11 lakierów do paznokci w różnych odcieniach na stronie www.pl.avon.com.. ;p z zakupu jestem zadowolona choć jeden lakier kosztował mnie aż 16,90 drogo, razem wyszło mi dość sporo 185,90 + 10 zł przesyłka ;/ ale .. jest jedno ale .. czyli efekt jest nieziemski ;p śliczne kolory spełniają dokładnie moje oczekiwania a nawet powiedziałabym , że spełniają moje najśmielsze oczekiwania i są extra ;p Zobaczcie jakiego zakupu dokonałam ;p (Nazwy kolorów lakieru będe pisać obok zdjęcia).






 [ BALLERINA ] 









[ VIVID VIOLET ]









[ CORAL BEAT ] 







[ MIDNIGHT RED ]









[ VINTAGE BLUE ] 









[ TWILIGHT BLUE ]









[ BLUE SHOCK ]









[ MODEM MAUVE ]








[ PEPPEMINT BAF ] 









[ REAL RED ]










[ STRAWBERRY ]





podoba wam się któryś z nich .? ;p

3 komentarze:

  1. podoba mi się ostatni -strawberry :) zapraszam do mnie fashion-ell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam peppermint i twilight blue, ale ten drugi u cb wygląda jak czarny ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś mi tak zdjęcie wyszło ale w rzeczywistości to naprawdę ciemno granatowy kolor jest ;p

      Usuń